luni, decembrie 15, 2008

prietenie.sabb



imi lipseste mult... numaram impreuna zilele ce raman pana sa ne revedem... si cand o sa ne revedem, timpul... timpul se va opri in loc, fugind de noi. e ca atunci cand iti trimit mesaj de noapte buna, parca deja visu-ti veghez, si ma gandesc la felul cum ne-am cunoscut si la cum am ramas cu aceleasi sentimente si mai degraba acum cresc... e ca atunci cand mergi in parc si nu ai bani de inghetata sau ca atunci cand ai bani si nu gasesti pe bat de zahar vata... atunci realizez cat imi lipsesti si tot ce fac e sa m-apuc sa scriu... iti scriu scrisori de noapte buna, iti scriu scrisori k te iubesc, iti scriu, iti scriu din nou scrisori pe care le pastrez, nu te trimit... le parfumez discret, le colorez, le desenez, le recitesc si imi inchipui ca esti aici. am multe sa iti spun si mereu uit cum sa-ncep... te sun fara motiv, sa vad ce faci si imi raspunzi incet dar clar, ca te gandesti cum sa facem sa ne revedem cat mai curand. si planuim, visam si iti promit ca nu ramane doar atat, si nu ramane doar atat caci am plecat s-o intalnesc, s-o strang in brate si sa-i zic ca sunt a ei prietena si c-o iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


tokahontas says

welcOme tO my page (: